Reklama i gadżety

reklama tv

Każda firma powinna posiadać swoje logo, żeby z daleka było wiadomo, że to z jej produktami mamy do czynienia. Jest to szczególnie ważne kiedy nazwa firmy jest długa lub skomplikowana, przez co trudna do zapamiętania i nie mieści się na małych produktach firmowych.

Reklama może być również poprzez gadżety

reklama tvLogo też jest dobrym pomysłem na gadżety reklamowe, choć sama nazwa firmy, jeśli jest chwytliwa również się sprawdzi. Dobra agencja reklamowa powinna nam podpowiedzieć w jakie gadżety powinniśmy zainwestować i dobierze je również do okazji np. targi branżowe. Najpopularniejszymi gadżetami są długopisy. Można je znaleźć w siedzibie firmy, na stoiskach wystawienniczych, w poczekalniach, słowem- wszędzie. Większość firm takie posiada i chętnie rozdaje osobom, które do nich przychodzą. Długopis jest bardzo praktyczny, każdemu się przyda, więc na pewno go weźmie ze sobą, a więc spojrzy na naszą reklamę. Jeszcze kilka lat temu popularne obok długopisów były smycze z nadrukami, ale najwidoczniej przestały być modne i mało kto je rozdaje. Często można nadal spotkać kubki firmowe. W nich podają nam kawę podczas negocjacji biznesowych, ale zwykle się ich nie rozdaje, zatem nie jest to reklama w łodzi, a jedynie gadżet wewnętrzny dla firmy. Podobnie rzecz wygląda z kalendarzami firmowymi, czy koszulkami z logo firmy, które co najwyżej dostaną na święta pracownicy, ale raczej nikt inny nie postawi ich sobie na biurku (chyba, że mają ładne zdjęcia), ani nie ubierze na ulicy. Reklama to też balony z nadrukami. Dzięki nim nasze stoisko targowe będzie widoczne z daleka, a osoby z dziećmi skierują się właśnie do nas, bo maluchy będą chciały wziąć balonik.

Taka reklama ustawiona przy wejściu od razu będzie pokazywać, że jesteśmy obecni na targach. Takie małe gadżety rzadko poleca agencja reklamowa w Łodzi, ale czasem warto w nie zainwestować. Nie są to duże kwoty, więc nawet w przypadku niepowodzenia nie stracimy na nich.